Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie

Praca - Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie

Nabór na stanowisko Specjalista ds. mediów i PR

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Józefowie  ogłasza nabór na stanowisko pracy:

Specjalista ds. mediów i PR

Jeśli pasjonujesz się kulturą, masz doświadczenie w mediach i public relations, a także potrafisz efektywnie komunikować się z różnymi grupami odbiorców, to stanowisko jest dla Ciebie!

Do zakresu obowiązków pracownika będzie należeć w szczególności: 

1. Planowanie, tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej oraz public relations jednostki”, m.in.:
• tworzenie strategii kampanii informacyjnych i promocyjnych,
• pisanie i redagowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych,
• tworzenie oraz upowszechnianie tekstów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, copywriting,
• ścisła współpraca z grafikiem w procesie tworzenia materiałów wizualnych,
• współprowadzenie mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, prowadzenie newslettera
• monitorowanie wizerunku MOK w mediach społecznościowych i tradycyjnych,
• wsparcie w organizacji konferencji prasowych, wydarzeń oraz spotkań społeczno-kulturalnych
• budowanie relacji z partnerami zewnętrznymi: media, kultura, edukacja, etc.,
• kontakt z mediami oraz przygotowywanie materiałów prasowych i informacji dla dziennikarzy,
• raportowanie efektów działań PR i analiza wyników działań komunikacyjnych,
• dbanie o ciągłe doskonalenie strategii komunikacji i budowanie pozytywnego wizerunku MOK

• ścisła współpraca z całym zespołem MOK w celu koordynacji działań promocyjnych,

2. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi, wsparcie działań edukacyjno-programowych
3. Prowadzenie bieżącej dokumentacji realizowanych projektów zgodnie z obowiązującymi w MOK procedurami.

Wymagania niezbędne:

  1. Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  2. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: dziennikarstwo, PR, marketing, komunikacja.
  3. Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  4. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  5. Umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści i materiałów promocyjnych.
  6. Biegłość w korzystaniu z narzędzi i platform mediów społecznościowych, doświadczenie w systemie zarządzania treścią CMS
  7. Dobra znajomość pakietu MS Office.
  8. Mile widziana dobra znajomość narzędzi do projektowania grafiki.
  9. Kreatywność, samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  10. Obywatelstwo polskie.
  11. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
     

Wymagania dodatkowe:
1. Inicjatywa w działaniu i zaangażowanie,
2. Dążenie do realizacji celów.
3. Predyspozycje interpersonalne: pozytywne nastawienie, kreatywność, sumienność, precyzyjność, świetna organizacja pracy, umiejętność pracy zespołowej, terminowość, odpowiedzialność, łatwość nawiązywania kontaktów, empatia.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Miejsce pracy: placówka Miejskiego Ośrodka Kultury: Dom Nauki i Sztuki/Willa Frankówka
  2. Czas pracy: ¾ etatu – w zależności od potrzeb w tygodniowym rozkładzie czasu pracy należy uwzględnić konieczność pracy po godz. 19:00 oraz dyżury weekendowe.
  3. Zatrudnienie od 26 sierpnia 2024 roku.

 

Warunki i termin przyjmowania ofert:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do 20 czerwca 2024 r. na adres: agnieszka.jung@mokjozefow.pl (w temacie wiadomości prosimy wpisać: „Aplikacja - Specjalista ds. Mediów i PR” ).


Wszystkim Kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Do celów rekrutacyjnych prosimy zawrzeć w aplikacji niniejszą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U.2016 r. poz. 922).

Dołącz do nas i współtwórz z nami kulturalne serce naszego regionu!

 

Nabór na stanowisko: Specjalista ds. księgowo-kadrowych

I. Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Józefowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

1. Nazwa i adres jednostki:

Miejski Ośrodek Kultury

ul. Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów.

2. Nazwa stanowiska: Specjalista ds. księgowo-kadrowych.

3. Wymiar etatu: ½.

4. Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie.

5. Godziny pracy: 11:00–15:00 lub 15:00 –19:00.

6. Zatrudnienie od 15.05.2023 r. – umowa o pracę.

II. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie wyższe.

2. Doświadczenie zawodowe w obszarze kadr/księgowości (min. 3 lata).

3. Polskie obywatelstwo.

4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

nieposzlakowana opinia.

5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Bardzo dobra znajomość: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Kodeks pracy oraz przepisów o podróżach służbowych.

7. Pozostałe wymagania niezbędne:

- znajomość obsługi komputera (MS Office Word, Excel)

- znajomość programu COMARCH ERP OPTIMA

- znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej

- umiejętność planowania i organizacji pracy

- komunikatywność.

III. Wymagania dodatkowe:

1. Ukończone kursy doskonalące.

2. Znajomość zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem.

3. Umiejętność sporządzania sprawozdań, opracowań, planów.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych Ośrodka.

2. Prowadzenie ewidencji analitycznej kont rozrachunkowych.

3. Wystawianie faktur oraz wykonywanie przelewów bankowych.

4. Prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych pracowników, ewidencji: czasu pracy, urlopów, delegacji służbowych oraz innych nieobecności.

5. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami, organizowaniem naborów na wolne stanowiska pracy oraz sporządzaniem ocen pracowniczych.

6. Rozliczanie delegacji służbowych, majątku MOK.

7. Organizowanie inwentaryzacji okresowych środków trwałych w celu zapewnienia zgodności stanu faktycznego z ewidencją księgową.

8. Opracowywanie pism i projektów zarządzeń z zakresu realizowanych spraw; prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej z zakresu zatrudnienia, fluktuacji kadr, czasu pracy i szkoleń.

9. Obsługa umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi zawieranymi przez MOK.

Warunki i termin przyjmowania ofert:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do 21 kwietnia 2023 r. na adres: agnieszka.jung@mokjozefow.pl (w temacie wiadomości prosimy wpisać stanowisko pracy).

Wszystkim Kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Do celów rekrutacyjnych prosimy zawrzeć w aplikacji niniejszą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U.2016 r. poz. 922).

Nabór na stanowisko: Specjalista ds. edukacji historycznej i animacji

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Józefowie ogłasza nabór na stanowisko:

Specjalista ds. edukacji historycznej i animacji

 

Do naszego zespołu poszukujemy osoby łączącej pasję edukacyjną i animacyjną, wiedzę historyczną i umiejętność pracy zespołowej oraz projektowej.

Do zakresu obowiązków poszukiwanego pracownika będzie należeć w szczególności: 

  1. udział w merytorycznym tworzeniu programu edukacji historycznej/ regionalnej oraz prowadzenie zajęć/ projektów edukacyjnych i wydarzeń;
  2. prace związane z organizacją wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych (spotkania, warsztaty, lekcje, wykłady, projekcje filmów, koncerty);
  3. współorganizowanie i realizacja działań edukacyjnych mających na celu uatrakcyjnienie zwiedzania ekspozycji stałej i wystaw czasowych w Willi Frankówce;
  4. współdziałanie z Kierownikiem Działu Animacji i Edukacji kulturalnej przy opracowywaniu i aktualizowaniu oferty edukacyjnej oraz przy tworzeniu planów zadań edukacyjnych;
  5. realizowanie oferty edukacyjnej, również w jęz. angielskim;
  6. współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie działań edukacyjnych;
  7. przygotowywanie publikacji oraz tekstów o charakterze edukacyjnym;
  8. organizowanie i opracowywanie przedsięwzięć (wystawienniczych, wydawniczych, popularnonaukowych) mających za zadanie upowszechnianie wiedzy z zakresu lokalnej historii miasta Józefowa i szeroko rozumianej animacji społecznej;
  9. realizacja i organizacja działań edukacyjnych w ramach cyklicznych wydarzeń, m.in.: Festiwalu Otwarte Ogrody, akcji lato i zima w mieście oraz w ramach weekendów artystycznych.

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe min. licencjackie, preferowane kierunki: pedagogika, animacja kultury lub pokrewne;
  2. Doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu działań edukacyjnych dla różnych grup wiekowych;
  3. Język angielski poziom minimum B2, mile widziany drugi język obcy;
  4. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  5. Umiejętności organizacyjne i duża samodzielność w działaniu;
  6. Zaangażowanie w powierzone zadania i sumienność;

Oferujemy:

  1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  2. Satysfakcjonującą, pełną wyzwań, ciekawą pracę;
  3. Współpracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole;
  4. Pracę w inspirującym środowisku ­– odrestaurowanej Willi Frankówce;
  5. Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

 Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. miejsce pracy: placówka Miejskiego Ośrodka Kultury: Dom Nauki i Sztuki/Willa Frankówka
  2. godziny pracy: ok. 14:00 – 19:00 lub godziny poranne
  3. czas pracy: ¾ etatu, docelowo cały etat – w zależności od potrzeb w tygodniowym rozkładzie czasu pracy należy uwzględnić konieczność pracy po godz. 19:00 oraz dyżury weekendowe.
  4. zatrudnienie od 17.04.2023 r. – umowa o pracę.

 

Warunki i termin przyjmowania ofert:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego (miło nam będzie jak krótko zaprezentujesz swoje propozycje programowe).

Dokumenty należy przesyłać do 20 marca 2023 r. na adres: agnieszka.jung@mokjozefow.pl (w temacie wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska) lub pocztą tradycyjną na adres: Miejski Ośrodek Kultury, 05-420 Józefów, ul. Kard. Wyszyńskiego 1 (z dopiskiem rekrutacja)
Wszystkim Kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Do celów rekrutacyjnych prosimy zawrzeć w aplikacji niniejszą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U.2016 r. poz. 922).

Nabór na stanowisko: Pracownik techniczny-konserwator

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Józefowie
ogłasza nabór na stanowisko: Pracownik techniczny-konserwator

Do zadań Pracownika należeć będą:

  1. przygotowywanie pomieszczeń do wystaw i ich późniejszy demontaż, w tym praca na wysokości,
  2. przygotowywanie pomieszczeń do wydarzeń kulturalnych, wykonywanie drobnych remontów i bieżących napraw w obiektach MOK,
  3. realizowanie zaplanowanych i zleconych działań związanych z utrzymaniem technicznym obiektów,
  4. praca przy organizacji działań kulturalno-edukacyjnych w ramach przygotowanych projektów, stałych zajęć, imprez, spotkań, konkursów, występów itp.,
  5. praca fizyczna i techniczna przy organizacji imprez, także podczas weekendów
  6. wykonywania innych zleconych prac fizycznych.

Wymagania niezbędne:

  1. preferowane wykształcenie techniczne,
  2. uprawnienia energetyczne, SEP 1 kV w zakresie eksploatacji.
  3. preferowane doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
  4. brak przeciwwskazań do pracy fizycznej w tym na wysokości,
  5. umiejętności techniczne w zakresie nagłośnienia i oświetlenia
  6. prawo jazdy kat. B
  7. dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dyspozycyjność, samodzielność, wysoka kultura osobista, otwartość na kontakty z ludźmi, komunikatywność

 Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. miejsce pracy: Miejski Ośrodek Kultury oraz nowa placówka Willa Frankówka,
  2. godziny pracy: 14:00 – 19:00,
  3. czas pracy: pół etatu – w zależności od potrzeb w tygodniowym rozkładzie czasu pracy należy uwzględnić konieczność pracy po godz. 19:00 oraz dyżury weekendowe. Po okresie próbnym (3 miesiące) planowane jest wydłużenie do pełnego etatu.
  4. zatrudnienie od 09.01.2023 r. – umowa o pracę.

Warunki i termin przyjmowania ofert:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do 20 grudnia na adres: agnieszka.jung@mokjozefow.pl (w temacie wiadomości prosimy wpisać stanowisko pracy).
Wszystkim Kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Do celów rekrutacyjnych prosimy zawrzeć w aplikacji niniejszą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U.2016 r. poz. 922).

 

Ogłoszenie o pracę na stanowisko: Pracownik administracyjno-techniczny, termin składania aplikacji 26.09.2022

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Józefowie  ogłasza nabór na stanowisko pracy:

Pracownik administracyjno-techniczny

Do zadań Pracownika należeć będą:

  1. prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością i mieniem Ośrodka i jego placówek,
  2. prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, umów oraz prowadzenie spraw i dokumentacji procedur zamówień publicznych do 30 tys. złotych,
  3. prowadzenie spraw z zakresu BHP i PPOŻ.,
  4. realizowanie zaplanowanych i zleconych działań związanych z utrzymaniem technicznym obiektów,
  5. praca przy organizacji działań kulturalno-edukacyjnych w ramach przygotowanych projektów, stałych zajęć, imprez, spotkań, konkursów, występów itp.,
  6. praca fizyczna i techniczna przy organizacji imprez.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie min. średnie – techniczne,
  2. umiejętność obsługi komputera w zakresie sprawnego użytkowania systemu operacyjnego Microsoft, Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) oraz biegłego korzystania z internetu,
  3. bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność,
  4. dyspozycyjność, samodzielność, wysoka kultura osobista, otwartość na kontakty z ludźmi.

Mile widziane:

  1. prawo jazdy,
  2. umiejętności techniczne w zakresie nagłośnienia i oświetlenia,
  3. zdolność do wykonywania pracy na wysokości powyżej 3 metrów,
  4. uprawnienia SEP 1 kV w zakresie eksploatacji.

 Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. miejsce pracy: Miejski Ośrodek Kultury oraz nowa placówka Willa Frankówka,
  2. godziny pracy: 11:00 – 19:00,
  3. czas pracy: pełny etat – w zależności od potrzeb w tygodniowym rozkładzie czasu pracy należy uwzględnić konieczność pracy po godz. 19:00 oraz dyżury weekendowe,
  4. zatrudnienie od 02.11.2022 r. – umowa o pracę.

Warunki i termin przyjmowania ofert:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV do 26 września na adres: agnieszka.jung@mokjozefow.pl (w temacie wiadomości prosimy wpisać stanowisko pracy).
Wszystkim Kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. Informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Do celów rekrutacyjnych prosimy zawrzeć w aplikacji niniejszą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U.2016 r. poz. 922).

REGULAMIN udzielania zamówień publicznych

TREŚĆ REGULAMINU

TREŚĆ ZARZĄDZENIA

Praca